אלי עזור

אלי עזור (נולד ב-1958 בתל אביב) הוא איש עסקים ישראלי, מו"ל של העיתונים "ג'רוזלם פוסט" "מעריב" וכתבי עת נוספים, ובעל אחזקות נוספות בתחום התקשורת.

אלי עזור
לידה דצמבר 1958 (בן 60)
תל אביב
מדינה ישראל

אודות

עזור נולד בשנת 1958 בתל אביב. במשפחתו יש עוד ארבע אחיות. עזור למד בתיכון עירוני ט' ושיחק כדורגל בקבוצת גדנ"ע יהודה[1]. הוא החל את הקריירה העיתונאית בגיל צעיר ככתב ספורט בעיתון חדשות הספורט ומאוחר יותר הצטרף לצוות כתבי הספורט של עיתון חדשות לאחר פגישה עם עורך מדור הספורט של העיתון, פיני זהבי. ב-1984 כתב יחד עם אורי מלמיליאן את הביוגרפיה שלו, "הנער מממילא". בשנות התשעים רכש מחצית מהעיתון נובוסטי וכעבור כמה שנים השלים ורכש את כולו. באמצע שנות ה-90 קנה עזור ממפלגת העבודה את היומון "נאשה סטראנה" ורכש עוד חמישה שבועונים ברוסית. עזור רכש את בית הדפוס, "הדפוס החדש", של העיתון על המשמר שנסגר.

בשנות התשעים הקים יחד עם פיני זהבי, עמיתו לשעבר, את חברת צ'רלטון שעוסקת ברכישת זכויות שידור לאירועי ספורט, ומשדרת את ערוצי ספורט 1 וספורט 2[2].

עזור הוא בעליה של קבוצת 'מרקעי תקשורת', אשר בבעלותה גופי תקשורת רבים וכן חברת מרקעים שילוט חוצות. בשנת 2000 רכש את השבועון "אנשים" ממשפחת אריסון וכן הקים את מקומון ירושלים ביחד עם אביב נקש, עיתון זה נסגר בשנת 2004. בסוף שנת 2004 רכש את עיתון ג'רוזלם פוסט מחברת הולינג'ר[3]. בשנת 2007 הקים יחד עם דודי ויסמן את ישראל פוסט[4].

בדצמבר 2006 החל להוציא לאור את המגזין ביזנס פוסט שנסגר בינואר 2008 ובמקומו החל להפיץ את Wall Street Journal בישראל[5].

במאי 2007 הגיש תביעה בסך 5,000,000 ש"ח נגד חברת Canwest בטענת לשון הרע[6]. לאחר כחמש שנים קיבל בית המשפט את התביעה בחלקה והורה לחברה הקנדית לשלם לעזור מיליון ש"ח[7].

בשנת 2008 רכשו דודי ויסמן ועזור את תחנת הרדיו אקו 99 FM.

באפריל 2009 קיבל זיכיון להפצת מגזין Forbes ישראל במקום חברת SBC. ביולי 2013 נמסר המגזין לקבוצת R&B[8].

בנובמבר 2009 הגיש תביעה נגד גילת רשתות לווין בסך 47 מיליון ש"ח בטענת אי קבלת עסקת מיזוג[9]. באותה עת החזיק באחוז אחד ממניות החברה[10][11] .

בדצמבר 2009 רכש יחד עם מספר שותפים, ובהם איש העסקים משה בובליל מחברת בזק מגרש ליד כיכר המדינה תמורת 45 מיליון שקל למטרת בניית פרויקט מגורים בן 70 דירות.

בשנת 2010 דורג במקום ה-30 ברשימת האנשים המשפיעים בעולם התקשורת של "גלובס"[12].

בשנת 2011 הצטרף לקבוצת אלון במיזם התקשורת הסלולרית שלה כמפעיל וירטואלי[13].

בסוף שנת 2012, בעקבות הטלטלות שעברו על העיתון "מעריב", הקים את העיתון "סופהשבוע" יחד עם כותבי מעריב לשעבר. מאוחר יותר העיתון מוזג לתוך עיתון מעריב[14]. את החלק החדשותי של העיתון עורך גולן בר יוסף ואת המוסף עורך דורון כהן.

במהלך 2012 רכש את "קוסמופוליטן ישראל". כתב העת נסגר בדצמבר 2012[15].

בינואר 2013 דורג עזור במקום ה-11 ברשימת אנשי התקשורת המשפיעים של העיתון "גלובס".

בפברואר 2013 התווסף לקבוצה אתר אינטרנט חדשותי חדש www.thepost.co.il, שהפך עם הזמן לאתר "מעריב אונליין", maariv.co.il, המאגד תכנים מחברות הקבוצה ובפרט מהעיתונים "סופהשבוע", "ג'רוזלם פוסט" 103FM ו-99FM. עורך הראשי הוא דורון כהן. עורך האתר הוא אסף נחום (לשעבר עורך nrg).

באפריל 2014 אישר בית המשפט את מכירת "מעריב" לאלי עזור תמורת 4 מיליון שקלים[16]. הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את העסקה.

בשנת 2016 התמודד עזור מול האוליגרך דויד דווידוביץ' על רכישת גלובס, אך בהמשך משך את הצעתו[17][18].

בשנת 2018 הזרים עזור 10 מיליון ש"ח לערוץ 10 ובכך הפך לשותף זוטר בחברה[19].

ב-23 בנובמבר 2018 פורסם ב-TheMarker כי עזור משמש לעיתים גם כעורך המוזיקלי של תחנת הרדיו שבבעלותו, 103fm, תחת השם "אליהו בן יגאל"[20].

חיים אישיים

עזור גרוש, ולו שתי בנות.

שליטה בחברות ישראליות

עזור שולט בקונגלומרט התקשורת באמצעות 20 חברות פרטיות[21]

שם החברה מספר חברה כתובת החברה מטרת החברה
נובוסטי נידיילי בע"מ 511708141 האחים מסלאויטה 15 תל אביב הוצאה לאור של עיתונים, כתבי עת ופרסומים
ספורט 1 הפקות בע"מ 514414556 האחים מסלאויטה 15 תל אביב ערוצי תקשורת
פנקס ויצמן (א.ב.) בע"מ 513955187 מנחם בגין 7 רמת גן ניהול נכסים
צ'רלטון כדורגל בע"מ 514414564 האחים מסלאויטה 15 תל אביב ערוץ ספורט 1
רדיו ללא הפסקה (ניהול 2008) בע"מ 514197904 תפוצות ישראל 13 גבעתיים תחנות רדיו
רדיו ללא הפסקה בע"מ 511956351 תפוצות ישראל 13 גבעתיים תחנות רדיו
שבע תקשורת בע"מ 513465989 הוצאת עיתונים
אנשים 2006 (א.ת.) בע"מ 513823856 האחים מסלאויטה 15 תל אביב הוצאת עיתונים
א-ת כל קשר בע"מ 512394347 מערכות ביוב
ג'רוזלם פוסט בע"מ 512311598 הוצאת עיתונים
ג'רוזלם פוסט פובליקיישנס (2005) בע"מ 513645952 האחים מסלאויטה 15 תל אביב הוצאת עיתונים
ג'רוזלם ריפורט פבליקיישנס בע"מ 511423287 האחים מסלאויטה 15 תל אביב הוצאה לאור של מגזינים
ג'רוסלם פוסט אחזקות בע"מ 513645986 האחים מסלאויטה 15 תל אביב שירותים עסקיים
טל - גל מוצרי ספורט בע"מ 511074429 דרך בגין 158 תל אביב שירותי ניהול
ישראל פוסט מדיה ופרסום בע"מ 514271782 יורופרק 10 יקום הדפסה והוצאה לאור של עיתונים
ספקטרום - טי.וי. גייד אינטרנשיונל בע"מ 511559361 מדריכים לתוכניות טלוויזיה: הוצאה לאור בלבד
רדיו הצפון החזקות בע"מ 512107186 תחנות רדיו
מרקעים שילוט חוצות בע"מ 513426015 האחים מסלאויטה 15 תל אביב יפו שילוט חוצות
הדפוס החדש בע"מ 510023203 איתן 13 ראשון לציון בית דפוס
מרקעי תקשורת בע"מ 511120917 האחים מסלאויטה 15 תל אביב יפו פרסום וספורט

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ כך הפך מוכר הסברסים לכוכב עולה בעסקי התקשורת באתר גלובס
  2. ^ יונתן כיתאין, שידורי הספורט: מי נגד מי - והאם הצרכן ישלם את המחיר?, Globes (בעברית)
  3. ^ תדהמה בענף העיתונות: אלי עזור ומשפחת אספר הקנדית רכשו את "הג'רוזלם פוסט" ב-13.2 מיליון דולר במזומן באתר המרקר
  4. ^ אלי עזור ודודי ויסמן מקימים עיתון יומי חדש, שיחולק חינם באתר הארץ
  5. ^ "אלי עזור יסגור את "ביזנס פוסט"". TheMarker. 2 בינואר 2008. בדיקה אחרונה ב-1 בפברואר 2018.
  6. ^ בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו: אלי עזור נ' CanWest Global Communications Corp באתר נבו
  7. ^ אורן פרסיקו, "לדרוש אחריות מהעיתונות", באתר העין השביעית, 21 ביוני 2012
  8. ^ לי-אור אברבך, עזור יוצא מ"פורבס" - המותג יישאר ב-R&B Media, Globes (בעברית)
  9. ^ נדחתה תביעת ענק נגד דירקטורים בגילת באתר חדשות מחלקה ראשונה
  10. ^ הצבעת בעלי מניות בגילת באתר הבורסה לניירות ערך
  11. ^ פרוטוקול בית המשפט המחוזי בתל אביב באתר פסקי דין החלטות ופרוטוקולים
  12. ^ גלובס עיתון עסקים של ישראל ,100 המותגים המובילים בישראל, דירוג, על פי שווי כספי עסקים, קוקה קולה, יטבתה, אורנג, מיקרוסופט, סלקום יבמ HP, מרלבורו, אינטל, בנק הפועלים, לאומי, נוקיה, אל על, מקדונלס, נייקי, טויוטה, פלאפון, גילט, פולסווגן, ידיעות אחרונות מאזדה, פירמה - 100 המשפיעים 2010 - גלובס, Globes
  13. ^ עסקים - שוק ההון nrg - ...אלי עזור מצטרף למיזם התקשורת של, www.makorrishon.co.il
  14. ^ טוקר, נתי (1 במאי 2014). "ממחר: "סופהשבוע" של עזור ייבלע בתוך "מעריב"". TheMarker. בדיקה אחרונה ב-17 באפריל 2018.
  15. ^ "עורכת מגזין קוסמופוליטן ישראל התפטרה - וואלה! ברנז'ה". וואלה! ברנז'ה (בעברית). בדיקה אחרונה ב-1 בפברואר 2018.
  16. ^ עכשיו זה רשמי: ביהמ"ש אישר מכירת מעריב לאלי עזור באתר ואללה
  17. ^ "כונסי "גלובס": הצעות הרכש מנופחות, גבוהות הרבה יותר משווי העיתון". העין השביעית (בעברית). בדיקה אחרונה ב-10 ביולי 2018.
  18. ^ טוקר, נתי; רוכוורגר, מיכאל (12 בדצמבר 2016). "נסגר מכרז "גלובס": אלי עזור והאוליגרך דויד דווידוביץ' יתמודדו על רכישת העיתון". TheMarker. בדיקה אחרונה ב-1 בפברואר 2018.
  19. ^ "זריקת החייאה לערוץ 10: אלי עזור הזרים 10 מיליון שקל - והפך לשותף". כלכליסט - www.calcalist.co.il. 14 באוקטובר 2018. בדיקה אחרונה ב-24 באוקטובר 2018.
  20. ^ יוצא לאור: אלי עזור עובר לפריים טיים ומשתלט על התקשורת הישראלית, מאת שוקי שדה, באתר TheMarker
  21. ^ הזרועות של עזור בשוק התקשורת באתר The Marker
אלי, עזור לי לשרוד את האהבה הקטלנית הזו

אלי, עזור לי לשרוד את האהבה הקטלנית הזו (רוסית: «Господи! Помоги мне выжить среди этой смертной любви», גרמנית: Mein Gott, hilf mir, diese tödliche Liebe zu überleben) הוא שמו של ציור גרפיטי שצויר על ידי דמיטרי ורובל על חומת ברלין, ואחד הציורים הידועים בגלריית איסט סייד. הציור נוצר בשנת 1990 ומתאר את מנהיג גרמניה המזרחית, אריך הונקר, ואת נשיא ברית המועצות, ליאוניד ברז'נייב, בחיבוק רעים. הציור מבוסס על תמונה שצולמה בשנת 1979, ביום השנה השלושים לייסוד הרפובליקה הדמוקרטית הגרמנית.

אקו 99FM

אקו 99FM (הממותגת באנגלית כ-eco99fm ובעבר גם כ-ECO99fm) היא תחנת רדיו אזורית המשדרת רצועות מוזיקה המאופיינות בלהיטים מכל הזמנים (all-time hits) ומספר תוכניות עוגן, בהן תוכנית הבוקר בהגשת טל ברמן ואביעד קיסוס. התחנה משדרת בתדר ה-FM הנקלט באזורי הזיכיון, בטלוויזיה – ב-HOT וב-yes, בדיגיטל – באתר האינטרנט של התחנה ובאפליקציה.

התחנה, אשר משדרת באזור השרון (מתוקף זכיונה), אך נקלטת גם באזורי גוש דן והשפלה, הושקה במתכונתה הנוכחית בדצמבר 2008. מעבר לשידורי מוזיקה, התחנה עוסקת בנושאים הנוגעים לאיכות הסביבה.

ג'רוזלם פוסט

ג'רוזלם פוסט (באנגלית: The Jerusalem Post) הוא עיתון יומי ישראלי בשפה האנגלית. מקורו של העיתון ב-"Palestine Bulletin", עיתון יומי באנגלית שנוסד בשנת 1925 ושבהמשך הפך ל-"Palestine Post". לאחר קום המדינה שונה שמו לזה המשמש עד היום.

ג'רוזלם ריפורט

ג'רוזלם ריפורט (באנגלית: The Jerusalem Report) הוא כתב עת דו-שבועי ישראלי בשפה האנגלית, המכסה נושאים פוליטיים וחברתיים בישראל, במזרח התיכון וביהדות התפוצות.

כתב העת נוסד כשבועון עצמאי בשנת 1990, ובשנת 1998 נרכש על ידי קבוצת הג'רוזלם פוסט. הוא נותר בעל קו מערכת עצמאי מזה של הג'רוזלם פוסט ושל פרסומים אחרים בקבוצה. כתב העת מפרסם מאמרים פוליטיים, ראיונות עם אישים בולטים וסקירה של הסצנה התרבותית בישראל.

גולן בר יוסף

גולן בר יוסף (נולד ב-2 בינואר 1974) הוא עיתונאי, עורך משותף של העיתון "מעריב".

גלריית איסט סייד

גלריית איסט סייד (אנגלית: East Side Gallery) היא גלריה של ציורי קיר (גרפיטי) שצוירו על גבי חומת ברלין, ברחוב מילנשטראסה (Mühlenstraße) שברובע פרידריכסהיין, במרכזה של ברלין שבגרמניה.

הזמן הירוק

הזמן הירוק הוא שבועון של התנועה הקיבוצית המופק על ידי חברת "כנס מדיה".

הנער מממילא

הנער ממילא הוא ספר ביוגרפי שכתב אורי מלמיליאן, בעת שהיה כדורגלן בבית"ר ירושלים. בספר שיצא לאור בשנת 1984, מתאר מלמיליאן את ילדותו הקשה בשכונת מצוקה, ממילא בירושלים. אלי עזור כתב יחד עם מלמיליאן את הביוגרפיה שלו.

חינמון

חינמון הוא עיתון או כתב עת המחולק בחינם. החינמון מופץ באמצעות הצבתו או חלוקתו בנקודות נגישות לקהל היעד שלו, ולעיתים באמצעות צירופו כנספח לעיתון גדול יותר המופץ בתשלום. את המילה "חינמון" טבע אורי אבנרי בשנות ה-60 כביטוי מזלזל למקומונים החדשים.

המודל העסקי העומד מאחורי חינמון הוא בדרך כלל מימון באמצעות פרסומות, כאשר העובדה שהוא מחולק חינם מגדילה משמעותית את תפוצתו והופכת אותו אטרקטיבי יותר למפרסמים. פרסום בחינמון נחשב כלי יעיל לחדירה בתפוצה נרחבת לקהל מגזרי ממוקד. ישנם חינמונים הממומנים בידי אגודות, ארגונים וגורמים בעלי עניין, הרואים בהם פלטפורמה להפצת מסר בקרב קהל מטרה. לעיתים קרובות מחולקים חינמונים בצמתים של תחבורה ציבורית, כגון תחנות רכבת תחתית, ומספקים לנוסעים חומר קריאה לשעת הנסיעה.

חינמון נחשב לעיתים כנחות לעומת עיתון המופץ בתשלום, עקב ההנחה כי אלמלא היה ניתן חינם לא היה נדרש ונקרא. ברוב המקרים החינמונים קטנים יותר בהיקפם מעיתונים בתשלום וסגנונם קליל יותר ומיועד לקריאה זריזה ולא מתעמקת.

חלקם של החינמונים בשוק העיתונות רשם עלייה מאז סוף שנות ה-90 של המאה ה-20, ועד המשבר הכלכלי העולמי שהחל בשנת 2008. החינמון "מטרו", שהחל את דרכו בסטוקהולם שבשוודיה ב-1995 זכה להצלחה רבה ומהירה, וקבוצת התקשורת השולטת בו החלה להוציא עשרות חינמונים ברחבי העולם, חלקם עירוניים וחלקם ארציים. המשבר הכלכלי פגע קשות בענף החינמונים, כמו בכל ענף העיתונות בעולם.

יעקב זיו (עיתונאי)

יעקב זיו (נולד ב-14 באוקטובר 1960) היה עיתונאי וראש דסק עולם במדור הספורט של עיתון "מעריב" משנת 1993 עד 2012.

זיו נולד בתל אביב, למד בבית הספר אוסישקין ובתיכון עירוני ה', שירת בצבא במשטרה צבאית ובפיקוד הדרום. ב-1982 סיים קורס עיתונאים בשיתוף מכון וינגייט ובית סוקולוב תחת הדרכתם של ותיקי מדור הספורט של מעריב, שייע פורת ומשה לרר.

הוא החל את עבודתו העיתונאית בשנת 1983 בעיתון "חדשות". בשנים 1985 עד 1988 כיסה יעקב זיו את פעילות קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. במקביל, בשנת 1986, החליף את נדב יעקובי כראש דסק עולם במדור הספורט של "חדשות". ב-1989 הוא נטש יחד עם קבוצה גדולה של כתבים את "חדשות" והם הקימו את עיתון הספורט היומי "עולם הספורט". לפני מונדיאל 1990 נסגר העיתון ויעקב זיו חזר למדור הספורט של חדשות כשהוא עובד לצידו של ראש דסק עולם עוזי דן. שבועיים לפני סגירת עיתון "חדשות" על ידי המו"ל עמוס שוקן עבר זיו למדור הספורט של מעריב.

יעקב זיו כיסה את אולימפיאדת אטלנטה, מונדיאל 1998 בצרפת, מונדיאל 2002 ביפן וקוריאה הדרומית, יורו 2004 בפורטוגל, ומונדיאל 2006 בגרמניה. כתב גם באתר האינטרנט nrg.

לאחר כמה חודשים שב זיו לעיתונות הכתובה ככתב ספורט באתר "ספורט1" בחברה של אלי עזור ופנחס זהבי. כתב בישראל פוסט וכעת ב"מעריב היום" ו-"מעריב סוף השבוע"], צ'רלטון וסופהשבוע.

יעקב זיו נשוי לשלומית והוא אב לשלושה ילדים.

מעריב

מעריב היה עיתון יומי ישראלי שיצא לאור בישראל מה-15 בפברואר 1948 ועד ל-אפריל 2014. העיתון נוסד על ידי קבוצת עיתונאים, בראשות עזריאל קרליבך, שפרשו מ"ידיעות אחרונות". בשנות ה-50 וה-60 של המאה ה-20 היה העיתון הנפוץ בישראל, אך לאחר מכן הפך לשני בתפוצתו בין העיתונים הנמכרים בישראל, לאחר "ידיעות אחרונות". עד שנות ה-90 של אותה מאה הוא נשלט על ידי חברה בבעלות העיתונאים, אך מאז עברה החברה לשליטתם של משקיעים, והיה עד לשנת 2012 בבעלותה של "מעריב החזקות בע"מ", הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

בשנותיו האחרונות עבר העיתון לפורמט טבלואיד עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז'אנר העיתונות הפופולרית בעולם. כדי למשוך קהל קוראים גדול, הוא מאופיין בסגנון כתיבה קליל ותמציתי בעברית מדוברת ועוסק במגוון נושאים, מפוליטיקה וכלכלה עד בידור ורכילות.

באפריל 2014 נמכר העיתון לקבוצת "ג'רוזלם פוסט" שבשליטת אלי עזור, שאיחד אותו עם השבועון סוף שבוע, ושינה את שמו ל"מעריב השבוע". מהדורת סוף השבוע של העיתון, החל מ-2 במאי 2014 מוזגה עם השבועון "סופהשבוע", והמהדורה המשולבת מופיעה תחת השם "מעריב סופהשבוע".

מעריב אונליין

מעריב אונליין הוא אתר חדשות ישראלי, המופעל על ידי הג'רוזלם פוסט שבשליטת אלי עזור. באתר מתפרסמים סיקורי חדשות, לצד כתבות מערכת וטורי דעה של עיתונאים בישראל, בהם: בן כספית, קלמן ליבסקינד, ליאור דיין, הילה קורח. עורך האתר הוא מאיר בר און.

מעריב הבוקר

מעריב הבוקר הוא עיתון יומי ישראלי המחולק בחינם (חינמון), נמצא בבעלות איש העסקים אלי עזור, ומהווה גרסה מקוצרת של היומון מעריב השבוע. הפצתו ברחבי ישראל החלה ב-5 באוגוסט 2007 תחת המותג "מטרו ישראל", ולאחר מכן "ישראל פוסט" עד שנת 2016.

מעריב השבוע

מעריב השבוע הוא עיתון אקטואליה ישראלי יומי. בראשיתו הוקם כשבועון סוף שבוע בלבד בשם "סופהשבוע". במאי 2014, לאחר איחוד העיתון עם "מעריב" הוא הפך לעיתון יומי ומותג מחדש בשם "מעריב השבוע", לו מהדורה חינמית מקוצרת בשם מעריב הבוקר, ומהדורת סוף שבוע בשם "מעריב סופהשבוע". עורכי העיתון הם דורון כהן וגולן בר יוסף.

נאשה סטראנה

נאשה סטראנה (ברוסית: Наша страна; מילולית: ארצנו) הוא יומון ישראלי בשפה הרוסית. בין השנים 1968–1980 וכן 1984–1990 ראה אור כשבועון.

העיתון היה עיתון מפלגתי שנוסד על ידי מפא"י בפברואר 1968, לקראת גל העלייה מברית המועצות בשנות ה-70. המו"ל הרשום של העיתון הייתה "החברה המאוחדת לפרסומים והדפסות" שהייתה בשליטת המפלגה, עורכו והמנכ"ל שלו היה שבתאי הימלפרב. בסוף שנת 1971 החל העיתון לצאת שלוש פעמים בשבוע ונעשו הכנות לקראת הוצאתו כעיתון יומי. בשנות ה-70 היה שיתוף פעולה בינו לבין לוח מעריב, ומודעות לוח מעריב פורסמו במקביל בנאשה סטראנה.

בשנות התשעים נמכר העיתון לרשת נובוסטי נדלי בשליטת אלי עזור.

נובוסטי נדלי

נוֹבוֹסְטִי נֶדֶלִי (ברוסית: Новости Недели, מילולית: "חדשות השבוע") הוא שבועון ישראלי הפונה לקהל יוצאי חבר העמים. זהו המגזין הוותיק ביותר בשפה הרוסית בישראל.

ערוץ עשר

ערוץ 10 החדש בע"מ (בעבר "ישראל 10", עד אוקטובר 2017, "ערוץ 10" ועד ינואר 2019 ערוץ עשר) היה ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי שפעל בין 28 בינואר 2002 ל-15 בינואר 2019 והוא מומן באמצעות שידור פרסומות. הערוץ נקלט בבתי הצופים באמצעות חברת הכבלים ("HOT"), חברת הלוויין ("yes"), סלקום tv, פרטנר TV, או באמצעות עידן+ והועבר באופן חופשי גם באמצעות הלוויין עמוס.

לאורך כל שנותיו התמודד הערוץ עם תחרות קשה מול ערוץ 2 וזכייניותיו, ובמיוחד מול שידורי קשת, דבר שבסוף ימיו הביא להגדרתו כ"פירמה כושלת" (ראו בהרחבה בפסקת המיזוג).

ב-13 ביוני 2018 החל ערוץ עשר תהליך מיזוג עם הזכיינית רשת. אישור המיזוג הושלם ב-8 בנובמבר 2018. שידורי ערוץ עשר ורשת 13 הסתיימו בחצות הליל שבין 15 ל-16 בינואר 2019 ומייד לאחר מכן, החלו שידורי הערוץ הממוזג במהדורת חדשות בהגשת יעקב אילון, שאף פתח בעצמו את שידורי ערוץ 10 ב-2002 ושידורי חברת "חדשות 10" ב-2003.

צ'רלטון (גוף שידור)

צ'רלטון הוא גוף שידור מסחרי בבעלותם של אלי עזור ופיני זהבי המשדר אירועי ספורט מהארץ ומהעולם בארבעה ערוצי טלוויזיה באיכות HD ובערוץ אחד באיכות SD ב-HOT, ב-yes, ב-סלקום tv, ב-NEXT TV, ב-רמי לוי TV וב-STINGTV שאינה כלולה בחבילות החברות.

קוסמופוליטן

"קוסמופוליטן" (מאנגלית: Cosmopolitan; נהגה "קוזמופוליטן") הוא מגזין נשים בינלאומי. המגזין נוסד בשנת 1886 בארצות הברית כמגזין משפחתי, שונה בהמשך למגזין ספרותי, והפך למגזין נשים בסוף שנות ה-60. כיום נחשב קוסמופוליטן למותג מגזין הנשים המוביל בעולם.המגזין, המכונה בקיצור גם "קוסמו", כולל מאמרים על אודות זוגיות וסקס, בריאות, קריירה, שיפור עצמי, סלבריטאים, וכן אופנה ויופי. ההוצאה לאור של המגזין היא "Hearst Magazines" האמריקאית, והוא מופץ ב-61 מהדורות בינלאומיות, ומודפס ב-34 שפות שונות ביותר מ-100 מדינות.

דף זה בשפות אחרות

This page is based on a Wikipedia article written by authors (here).
Text is available under the CC BY-SA 3.0 license; additional terms may apply.
Images, videos and audio are available under their respective licenses.